Subject: Ed: Valuvaigistitest Tervisegeeniusele
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 14:44:05 +0300

Saatja: Liis Ilves <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 29. aprill 2024 14:42
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Valuvaigistitest Tervisegeeniusele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Valuvaigistitest on üldlevinud toimeained paratsetamool, ibuprofeen ja 
aspiriin. Käsimüügist leiab aga teisigi toimeaineid sisaldavaid 
valuvaigistavaid tablette - diclofenacum, dextketoprofenum, ketoprofen, 
naproxenum.

Kas mõnel ravimiameti spetsialistil oleks palun mahti Geeniuse 
terviseportaalile selgitada, mis vahe nendel erinevatel toimeainetel on ja 
mida nende kohta teadma peaks (nt kes võiksid mõnd loetletud toimeainetest 
vältida)? Kas ja kuidas tohib erinevate toimeainetega valuvaigisteid 
omavahel kombineerida?

Heade soovidega

Liis

-- 

Liis Ilves

Geenius Meedia

Terviseportaali vastutav toimetaja

+37253491464

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://tervise.geenius.ee> tervise.geenius.ee